miércoles, 22 de septiembre de 2010

Qui sóc?


Hola sóc l’Álvaro Ferrero Escrivá tinc quinze anys i estudio a l’escola Sant Antoni Maria Claret de Cornellà de Llobregat. Vaig a 4rt d’ESO i com es el meu  últim any a l’escola, el Cisco González, que es el nostre professor d’infòrmatica, ens a manat de fer un bloc per anar posant els records d’aquests 13 anys a l’escola.  Sóc un noi que li agrada molt l’nfòrmatica i l’electronica, i crec que s’em donarà bastant bé manejar aquest bloc.  
Espero que us agradi el meu bloc



9 comentarios:

  1. xD, ja ho e tret. Queda molt millor aquest banner

    ResponderEliminar
  2. alvaro:) m'ha agradat molt el teu bloc:)
    un petó!

    ResponderEliminar
  3. Aquest text comença explicant tota la informació que rebem al llarg del dia. Nosaltres aquesta informació l’analitzem i aprenem els coneixements. La informàtica neix amb la intenció de que les persones aprenguem al tractament de la informació.
    Un ordinador es una eina o aparell electrònic que serveix per cercar i processar informació, jugar, xatejar amb els amics…

    Tot això ho podem resumir en uns punts:

    - Amb els ordinadors podem fer les feines més ràpidament
    - Ens permeten corregir les faltes d’un treball o de una redacció més ràpidament.
    - També ens permeten desar un treball o guardar pagines webs.

    Els ordinadors fan tot allo que nosaltres volem, i els podem resumir en tres punts:

    - nosaltres diem a l’ordinador el que a de fer.
    - l’ordinador ho fa.
    - l’ordinador ens mostra el resusltat.

    ResponderEliminar
  4. Hola Alvaro!
    M'agraden les estrelletes que tens de fons! hehe
    I les animacions són molt xules! M'agrada el Homer que tens posat! hehe I la foto de Lady Gaga! Espero que aquest blog segueixi per sempre, i que hi penjem els nostres records!
    Un petoooooooo

    ResponderEliminar
  5. holaa alvaroo!
    com as fet aixoo del titol??? :-o
    comentam ;)
    un petoo!

    ResponderEliminar
  6. Alvaro que es aquest fons?
    Com has fet aquest titol que parpadella continuament?

    ResponderEliminar
  7. Doncs aquest fons l'he tret del Google imatges i el titol l'he fet amb el photoshop CS5. Espero que us agradi el meu bloc i que serveixi per recordar molts bons moments en aquesta escola :)

    ResponderEliminar
  8. M'agrada molt aquest blog ,sobretot el fons i el titol
    un peto :)

    ResponderEliminar